A webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A webáruházunkban való további böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k fogadásához és elfogadod a cookie-k használatát.

Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Amennyiben megfelelőnek találja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a terméket/termékeket kattintson a "Pénztár" gombra.

Ezután a következő lehetőségek közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne belépni
  • új vásárlóként szeretne regisztrálni
  • regisztráció nélkül szeretne vásárolni

Amennyiben korábban már vásárolt áruházunkban, úgy válassza ki a korábban megadott számlázási és szállítási címét. Új vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel a Gellért Hotel ajándék boltjában, GLS futárszolgálat), valamint fizetési módot (banki átutalás, készpénz, utánvéttel,bankkártyás fizetés). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A honlapon megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, azonban szállítási költség nélkül értendőek. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. A Souvenirbolt webáruház fenntartja a jogot arra, hogy bármikor módosítsa az árait, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a Honlapon szerepel.

A rendelések feldolgozásának időtartama

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra,bankkártyás fizetésre, MasterPass-szal történő fizetésre, utánvétes fizetésre, illetve készpénzes fizetésre is a személyes átvétel esetében.

MasterPass:
Miután a vásárló kosárba helyezte a kiválasztott termékeket, a fizetési módok közül a „MasterPass/OTPay” opciót választva csupán telefonszámát kell megadnia. Ez után a megadott telefonszámhoz rendelt MasterPass/OTPay alkalmazásba megérkezik a vásárlás jóváhagyására vonatkozó üzenet és az ügyfél egy érintéssel kiválasztja azt az applikációban regisztrált bankkártyáját, melyet a fizetéshez használni kíván. A tranzakció engedélyezéséhez az mPIN kód megadása szükséges, melyet a felhasználó maga adott meg korábban az alkalmazás regisztrációja során. A sikeres fizetésről a vásárló visszaigazolást kap a weboldalon megjelenő tájékoztatás formájában. (http://www.mastercard.com/hu/personal/hu/masterpass/index.html)

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálatával történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint ezt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: Személyes átvétel, GLS futárszolgálat

Kiszállítási idő: 2-3 munkanap

Szállítási díjak: a szállítási díjakról a "Szállítási információ" menüpontban tájékozódhat!

Rendelkezésre állás

Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásától függően, annak megfelelően teljesítjük. Amennyiben az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 15 napon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni. Webáruházunknak nem áll módjában kiskorú személyekkel szerződést kötni. A Megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával kijelenti, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi (kiegészítők, használati utasítás) állapotában vesszük vissza. A hiányos, megrongált, károsodott termékeket nem áll módunkban visszavenni.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát az áru átvételének napjától kezdve gyakorolhatja. Értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 naptári napon belül visszatéríteni.

Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs. „A termék visszaküldése” pontnak megfelelő állapotban, megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenetelét vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről annak felbontása során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő) jelenlétében derül ki, hogy sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bárminemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során, az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget nem vállalunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét lásd a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján.

Tulajdonjogi kikötés

Az áru a kiszállításkor a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította azt az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Vásárlónak lehetősége van rendelésének visszavonására elektronikus úton a rendelés teljesítésének megkezdéséig. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Rólunk" illetve a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor: kapcsolat@souvenir1.hu